Zpravodajství TV info Škola TV program Firmy Bazar Diskuse

satCentrum


Česko-Slovenská
satelitní a TV doména
česká verze    slovenská verzia
 
 Pondělí • 13.05.2024 - 08:40:27   satCentrum najdete také na:      
Nastav barvu

Vyhledávání


TV info



Rubriky
Z domova
Ze světa
Pakety a stanice
Změny parametrů
Neoficiální příjem
Softwarové novinky
Technika
Online chat
Program

Užitečné odkazy:





Naše ikonky pro Vaše stránky




 
TV info - Program | Články
 

Seriál Chlapi neplačú podvečer absolútne dominuje trhu

  Autor: TV Markíza , e-mail: info@markiza.sk Přidané: 28.09.2013




Najsledovanejšími programami dňa boli Televízne noviny a Búrlivé víno. Na Doma zabodoval seriál Sila, film Rambo II. sa stal historicky najúspešnejšou akvizíciou „telky pre chlapa“ Dajto.


Podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú si získava čoraz vyššiu obľúbenosť medzi divákmi televízie Markíza.
Vo štvrtok 26. septembra 2013 dosiahol v strategickej cieľovej skupine 12-54 druhý najvyšší rating 8,5 % od svojho štartu 26. augusta 2013. Trhový podiel seriálu bol nadpriemerných 36,3 %, čo je viac než dvojnásobná hodnota v porovnaní s konkurenčnou súdnou šou.

Pokračujúce majetkové intrigy okolo drevárskej firmy Pollnerovcov prilákali k obrazovkám 521-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je taktiež historicky druhý najlepší výsledok.

Najsledovanejším programom dňa sa vo štvrtok stali Televízne noviny (rating 12,2 % / share 41,0 % v 12-54) a medzi nespravodajskými formátmi dominoval rodinný seriál Búrlivé víno (rating 11,4 % / share 30,5 % v 12-54). Televízne noviny si pozrelo 802-tisíc a Búrlivé víno 767-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Z ponuky menších staníc si najviac divákov zvolilo romantický seriál Sila televízie Doma. V oboch hlavných cieľových skupinách zaznamenal štvrtý najvyšší rating (3,4 % v 12-54 a 6,5 % v 12+) a vysoko nadpriemerné trhové podiely (11,1 % v 12-54 a 17,2 % v 12+). Nevšedný príbeh lásky medzi Silou a Boranom si nenechalo ujsť 303-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Vynikajúco sa darilo aj "telke pre chlapa" Dajto s akčným filmom týždňa Rambo II. V cieľovej skupine 12-54 išlo s ratingom 2,4 % (81-tisíc divákov) o historicky najsledovanejší akvizičný titul od vzniku stanice 20. augusta 2012. Trhový podiel filmu dosiahol nadpriemernú hodnotu 6,8 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola vo štvrtok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 38,1 %) aj v prime-time (share 41,9 %).


PR oddelenie skupiny Markíza, 27. 9. 2013


  Sdílet:      

¤   počet komentářů k tomuto článku: 0   ¤

Verze pro tisk




Další články z rubriky:
29.09.2013 • Partička 30. 9. – Co si kluci z Partičky doopravdy myslí?
29.09.2013 • Prostřeno: Ústecké panelstory s kávičkou
28.09.2013 • Česká televize odvysílá dokument, který mění svět - Šmejdi
27.09.2013 • Otázky Václava Moravce 29. 9. 2013 k tématům: problémy VZP, zákonná opatření v Senátu a změna ve vedení pražského Dopravního podniku
26.09.2013 • Česká televize se stala generálním mediálním partnerem Českého olympijského týmu
26.09.2013 • VOLBY 2013 – Předvolební debata Liberecký kraj

  Komentáře:

ERROR

Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Přihlašte se: Přihlášení.

V případě, že ještě nejste u nás registrován, můžete se místo registrace přihlásit svým účtem přes:
Facebook, Twitter, Google. .

Pokud nejste doposud zaregistrovaný, vytvořte si registraci s vlastním uživatelským jménem (nickem): Registrace.



zpět nahoru


¤ Napište nám ¤ Reklama ¤ Mapa stránek ¤ Cookies nastavení ¤
Všechna práva vyhrazena! - VHR, Kvasice & COM, Banská Bystrica - All rights reserved! TOPlist