Zpravodajství TV info Škola TV program Firmy Bazar Diskuse

satCentrum


Česko-Slovenská
satelitní a TV doména
česká verze    slovenská verzia
 
 Čtvrtek • 16.05.2024 - 01:36:05   satCentrum najdete také na:      
Nastav barvu

Vyhledávání


TV info



Rubriky
Z domova
Ze světa
Pakety a stanice
Změny parametrů
Neoficiální příjem
Softwarové novinky
Technika
Online chat
Program

Užitečné odkazy:





Naše ikonky pro Vaše stránky




 
TV info - Program | Články
 

Búrlivé víno a Televízne noviny ovládli pondelkový večer

  Autor: TV Markíza , e-mail: info@markiza.sk Přidané: 29.10.2013




Televízia Markíza úspešne vstúpila do nového týždňa. Najsledovanejšími programami na trhu v oboch hlavných cieľových skupinách sa v pondelok 28. októbra 2013 stali Búrlivé víno a Televízne noviny.


Rodinný seriál Búrlivé víno si pozrelo 849-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je v prípade častí vysielaných o 20:30 tretí najlepší výsledok. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 12,8 % a trhový podiel 35,2 %.

Najsledovanejším spravodajským programom boli v pondelok Televízne noviny (rating 12,7 % / share 38,7 % v 12-54). Pozrelo si ich 847-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Uspeli aj nasledujúce Športové noviny (rating 11,0 % / share 31,7 % v 12-54).

Výraznou jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj večerná reality šou Farma s ratingom 8,5 % a tretím najvyšší trhovým podielom 33,0 % od štartu štvrtej série. Konkurenčný pôvodný seriál zaznamenal v univerzálnej cieľovej skupine 12+ menej než polovičnú sledovanosť.

Vynikajúco sa darilo tiež podvečernému rodinnému seriálu Chlapi neplačú (rating 8,6 % / share 32,3 % v 12-54). K obrazovkám pritiahol 562-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je druhý najvyšší počet od štartu seriálu 26. augusta 2013.

Markíza prinášala divácky najúspešnejšie programy na trhu aj v uplynulom 43. týždni 2013 (21. 10 – 27. 10. 2013). V cieľovej skupine 12-54 boli najsledovanejšie nedeľné Televízne noviny (rating 13,6 % / share 38,2 % v 12-54) a štvrtkové Búrlivé víno (rating 13,3 % / share 34,9 % v 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 39,0 %) aj v prime-time (share 41,3 %).


PR oddelenie skupiny Markíza, 29. 10. 2013


  Sdílet:      

¤   počet komentářů k tomuto článku: 0   ¤

Verze pro tisk




Další články z rubriky:
30.10.2013 • Rekordní Chlapi neplačú pokorili hranicu 600-tisíc divákov!
30.10.2013 • Dnes poprvé bude vysílat prémiový seriál Cirkus Bukowsky, a další 3 dokumenty ČT bodovaly na festivalech
29.10.2013 • Show Jana Krause – 1. 11. 2013
29.10.2013 • Už dost, šéfe: Našla brněnská restaurace Bohéma svou Matku Terezu?
29.10.2013 • Česko vaří s Pohlreichem živě: Etzler vyzval Pohlreicha na souboj a tekla krev
26.10.2013 • Farma dosiahla vo štvrtok rekordný trhový podiel

  Komentáře:

ERROR

Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Přihlašte se: Přihlášení.

V případě, že ještě nejste u nás registrován, můžete se místo registrace přihlásit svým účtem přes:
Facebook, Twitter, Google. .

Pokud nejste doposud zaregistrovaný, vytvořte si registraci s vlastním uživatelským jménem (nickem): Registrace.



zpět nahoru


¤ Napište nám ¤ Reklama ¤ Mapa stránek ¤ Cookies nastavení ¤
Všechna práva vyhrazena! - VHR, Kvasice & COM, Banská Bystrica - All rights reserved! TOPlist