Zpravodajství TV info Škola TV program Firmy Bazar Diskuse

satCentrum


Česko-Slovenská
satelitní a TV doména
česká verze    slovenská verzia
 
 Čtvrtek • 16.05.2024 - 09:02:22   satCentrum najdete také na:      
Nastav barvu

Vyhledávání


TV info



Rubriky
Z domova
Ze světa
Pakety a stanice
Změny parametrů
Neoficiální příjem
Softwarové novinky
Technika
Online chat
Program

Užitečné odkazy:





Naše ikonky pro Vaše stránky




 
TV info - Program | Články
 

Farma dosiahla vo štvrtok rekordný trhový podiel

  Autor: TV Markíza , e-mail: info@markiza.sk Přidané: 26.10.2013


Televízia Markíza nedala konkurencii šancu ani vo štvrtok 24. októbra 2013. V rebríčku najsledovanejších programov dňa obsadila šesť najvyšších priečok. Najviac divákov si vo štvrtok pozrelo rodinný seriál Búrlivé víno, druhým najsledovanejším programom včerajšieho dňa boli Televízne noviny.


Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stal rodinný seriál Búrlivé víno (rating 13,3 % / share 34,9 % v 12-54). Nenechalo si ho ujsť 850-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je v prípade častí vysielaných o 20:30 druhý najvyšší počet.

Medzi spravodajskými reláciami vo štvrtok dominovali Televízne noviny (rating 12,7 % / share 41,7 % v 12-54). Kvalitné spravodajstvo trhového lídra si pozrelo 828-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Uspeli aj nasledujúce Športové noviny (rating 11,2 % / share 33,1 % v 12-54).

Výraznou jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj večerná reality šou Farma s tretím najvyšším ratingom 9,7 % a rekordným trhovým podielom 35,0 % v strategickej cieľovej skupine 12-54. K obrazovkám prilákala 541-tisíc divákov z univerzálnej cieľovej skupiny 12+, čo je druhý najvyšší počet od štartu štvrtej série.

Vynikajúco sa darilo aj podvečernému rodinnému seriálu Chlapi neplačú (rating 8,8 % / share 37,8 % v 12-54). Štvrtková časť prilákala k obrazovkám 553-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je tretí najvyšší počet od začiatku vysielania seriálu 26. augusta 2013. V cieľovej skupine mladých žien 15-24 sa trhový podiel vyšplhal až na hodnotu 58,7 %.

V televízii Doma si post najúspešnejšieho programu udržiava romantický seriál Sila (rating 2,6 % / share 8,9 % v 12-54). S 261-tisíc divákmi vo veku nad 12 rokov išlo o najsledovanejší program v rámci ponuky menších staníc.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola vo štvrtok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 40,4 %) a s najlepším štvrtkovým výkonom 43,9 % v rámci jesennej sezóny aj v prime-time.


PR oddelenie skupiny Markíza


  Sdílet:      

¤   počet komentářů k tomuto článku: 0   ¤

Verze pro tisk




Další články z rubriky:
29.10.2013 • Show Jana Krause – 1. 11. 2013
29.10.2013 • Už dost, šéfe: Našla brněnská restaurace Bohéma svou Matku Terezu?
29.10.2013 • Česko vaří s Pohlreichem živě: Etzler vyzval Pohlreicha na souboj a tekla krev
26.10.2013 • Otázky Václava Moravce 27. 10. 2013 k tématům: reflexe výsledků předčasných voleb do PS PČR
25.10.2013 • Volební víkend se skupinou Nova
25.10.2013 • Sourozenci Ulrychovi v dokumentu České televize

  Komentáře:

ERROR

Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Přihlašte se: Přihlášení.

V případě, že ještě nejste u nás registrován, můžete se místo registrace přihlásit svým účtem přes:
Facebook, Twitter, Google. .

Pokud nejste doposud zaregistrovaný, vytvořte si registraci s vlastním uživatelským jménem (nickem): Registrace.



zpět nahoru


¤ Napište nám ¤ Reklama ¤ Mapa stránek ¤ Cookies nastavení ¤
Všechna práva vyhrazena! - VHR, Kvasice & COM, Banská Bystrica - All rights reserved! TOPlist