Zpravodajství TV info Škola TV program Firmy Bazar Diskuse

satCentrum


Česko-Slovenská
satelitní a TV doména
česká verze    slovenská verzia
 
 Pondělí • 20.05.2024 - 16:56:16   satCentrum najdete také na:      
Nastav barvu

Vyhledávání


TV info



Rubriky
Z domova
Ze světa
Pakety a stanice
Změny parametrů
Neoficiální příjem
Softwarové novinky
Technika
Online chat
Program

Užitečné odkazy:





Naše ikonky pro Vaše stránky




 
TV info - Program | Články
 

Fenomenálny štart šiesteho roku vysielania relácie Modré z neba

  Autor: TV Markíza , e-mail: info@markiza.sk Přidané: 05.09.2013



Napriek náhlej programovej zmene konkurencie dosiahol podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú rekordný trhový podiel. Markíza odvysielala aj najsledovanejšie spravodajské relácie.


Modré z neba vstúpilo v stredu 4. septembra 2013 do šiesteho roku vysielania s fenomenálnym úspechom. Obľúbená rodinná relácia televízie Markíza s moderátorom Vilom Rozborilom lámala rekordy a stala sa suverénne najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahlo Modré z neba najvyšší tohtoročný rating 13,7 % a najvyšší trhový podiel 40,9 % od začiatku mája 2012. Príbehy plné nefalšovaných emócií si nenechalo ujsť 879-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je druhý najvyšší počet od začiatku roka 2013.

Prvé vydanie Modrého z neba po krátkej letnej prestávke si v najhojnejších počtoch vychutnali diváci v Žilinskom (share 53,7 %) a Prešovskom (share 57,0 %) kraji v rámci cieľovej skupiny 12-54.

Vynikajúco sa darilo aj podvečernému rodinnému seriálu Chlapi neplačú, ktorý v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal rating 6,2 % a rekordný trhový podiel 35,8 %. Konkurenčná, náhlou programovou zmenou nasadená, súdna šou výrazne zaostala.

Najsledovanejšími spravodajskými reláciami na trhu boli v stredu Televízne noviny (rating 10,1 % / share 41,3 % v 12-54) a Športové noviny (rating 9,7 % / share 34,0 % v 12-54).

TV Markíza dosiahla v stredu v rámci cieľovej skupiny 12-54 najvyšší celodenný (33,4 %) a druhý najvyšší prime-time (36,4 %) trhový podiel od začiatku roku 2013.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) zaznamenala najvyšší tohtoročný celodenný trhový podiel 41,0 %, trhovým lídrom bola s výrazným odstupom od konkurencie aj v prime-time s podielom 42,9 %.


PR oddelenie skupiny Markíza, 5. 9. 2013


  Sdílet:      

¤   počet komentářů k tomuto článku: 0   ¤

Verze pro tisk




Další články z rubriky:
06.09.2013 • Příběh o romské dívce byl nominován na Japan Prix 2013
04.09.2013 • Búrlivé víno už viac ako osem mesiacov dominuje televíznemu trhu
04.09.2013 • Simona Krainová bude tváří připravovaného pořadu o tom, jak se oblékáme a jak nám to sluší. Castingy právě startují!
04.09.2013 • Děti o prázdninách procestovaly Českou republiku i díky Déčku
03.09.2013 • Markíza po 18-tej jednoznačne dominovala televíznemu vysielaniu
03.09.2013 • Máte slovo s Michaelou Jílkovou 5.9. 2013: na téma: Potratová pilulka – vražda dětí?

  Komentáře:

ERROR

Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Přihlašte se: Přihlášení.

V případě, že ještě nejste u nás registrován, můžete se místo registrace přihlásit svým účtem přes:
Facebook, Twitter, Google. .

Pokud nejste doposud zaregistrovaný, vytvořte si registraci s vlastním uživatelským jménem (nickem): Registrace.



zpět nahoru


¤ Napište nám ¤ Reklama ¤ Mapa stránek ¤ Cookies nastavení ¤
Všechna práva vyhrazena! - VHR, Kvasice & COM, Banská Bystrica - All rights reserved! TOPlist