Zpravodajství TV info Škola TV program Firmy Bazar Diskuse

satCentrum


Česko-Slovenská
satelitní a TV doména
česká verze    slovenská verzia
 
 Čtvrtek • 09.05.2024 - 09:35:56   satCentrum najdete také na:      
Nastav barvu

Vyhledávání


TV info



Rubriky
Z domova
Ze světa
Pakety a stanice
Změny parametrů
Neoficiální příjem
Softwarové novinky
Technika
Online chat
Program

Užitečné odkazy:





Naše ikonky pro Vaše stránky




 
TV info - Program | Články
 

Markíza po 18-tej jednoznačne dominovala televíznemu vysielaniu

  Autor: TV Markíza , e-mail: info@markiza.sk Přidané: 03.09.2013




Najsledovanejšou spravodajskou reláciou na trhu boli v pondelok Televízne noviny, Farma výrazne porazila konkurenčnú reality šou. Skupine Markíza patrilo takmer 40 % trhu.


Najúspešnejším programom na trhu v oboch hlavných cieľových skupinách bolo v pondelok 2. septembra 2013 Búrlivé víno. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahol pôvodný rodinný seriál televízie Markíza rating 11,4 % a trhový podiel 30,6 %.

Napriek náhlej programovej zmene konkurencie si vinárska sága udržala divákov bez akejkoľvek straty, pri obrazovkách ich bolo až 749-tisíc (12+). V univerzálnej cieľovej skupine 12+ zaznamenala trhový podiel 34,8 %, konkurenčný seriál iba 18,7 %.

Nový podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 6,9 % / share 32,7 % v 12-54) v pondelok výrazne prekonal slovensko-chorvátsku novinku konkurencie.

Najsledovanejším spravodajstvom na trhu boli Televízne noviny (rating 10,5 % / share 38,2 % v 12-54), ktoré stále s veľkou prevahou dominujú nad ostatnými spravodajskými reláciami na trhu. K obrazovkám pritiahli 714-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Silnou jednotkou na trhu boli v čase vysielania aj Prvé Televízne noviny o 17:00 (rating 5,0 % / share 30,9 % v 12-54).

Séria úspechov televízie Markíza pokračovala i v neskorších večerných hodinách, obľúbená a aj v štvrtej sérii stále úspešná Farma (rating 7,5 % / share 27,3 % v 12-54) výrazne porazila konkurenčnú reality šou.

V rámci ponuky menších staníc opäť dominoval romantický seriál Sila (rating 3,3 % / share 11,0 % v 12-54) na obrazovkách televízie Doma. Pozrelo si ho 286-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) dosiahla v pondelok v cieľovej skupine 12-54 druhý najvyšší tohtoročný celodenný trhový podiel 39,7 %, výrazným trhovým lídrom bola aj v prime-time s podielom 39,5 %.


PR oddelenie skupiny Markíza, 3. 9. 2013


  Sdílet:      

¤   počet komentářů k tomuto článku: 0   ¤

Verze pro tisk




Další články z rubriky:
04.09.2013 • Děti o prázdninách procestovaly Českou republiku i díky Déčku
03.09.2013 • Máte slovo s Michaelou Jílkovou 5.9. 2013: na téma: Potratová pilulka – vražda dětí?
02.09.2013 • Markíza počas víkendu nedala konkurencii šancu
02.09.2013 • Návrat po deseti letech: Kateřina Bílková z legendárního Paskvilu bude moderovat Události v kultuře
02.09.2013 • Magazín Monoskop nahlíží do televizí
01.09.2013 • Partička 2. 9. 2013: XXX pornomix všech bránic

  Komentáře:

ERROR

Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Přihlašte se: Přihlášení.

V případě, že ještě nejste u nás registrován, můžete se místo registrace přihlásit svým účtem přes:
Facebook, Twitter, Google. .

Pokud nejste doposud zaregistrovaný, vytvořte si registraci s vlastním uživatelským jménem (nickem): Registrace.



zpět nahoru


¤ Napište nám ¤ Reklama ¤ Mapa stránek ¤ Cookies nastavení ¤
Všechna práva vyhrazena! - VHR, Kvasice & COM, Banská Bystrica - All rights reserved! TOPlist