Zpravodajství TV info Škola TV program Firmy Bazar Diskuse

satCentrum


Česko-Slovenská
satelitní a TV doména
česká verze    slovenská verzia
 
 Neděle • 12.05.2024 - 09:42:16   satCentrum najdete také na:      
Nastav barvu

Vyhledávání


TV info



Rubriky
Z domova
Ze světa
Pakety a stanice
Změny parametrů
Neoficiální příjem
Softwarové novinky
Technika
Online chat
Program

Užitečné odkazy:





Naše ikonky pro Vaše stránky




 
TV info - Program | Články
 

Noviny, CSI Miami a Nezvestní v konkurencii slovenského hokeja obstáli

  Autor: PR Press TV JOJ , e-mail: info@joj.sk Přidané: 16.05.2006




TV JOJ bola uplynulý týždeň dvojkou slovenského televízneho trhu


Týždenný 24 hodinový trhový podiel televízie JOJ minulý týždeň (8.5.-15.5.06) dosiahol hodnotu 15,6%. V týždennom priemere hlavného vysielacieho času (19:00-22:00) JOJka získala 16%. Hodnoty sledovanosti všetkých televízií v uplynulom týždni výrazne ovplyvňovali prebiehajúce hokejové majstrovstvá sveta.

Napriek v tom čase hrajúcej slovenskej hokejovej reprezentácií tradične vysoké hodnoty si v uplynulom týždni uchovali pondelková CSI: Kriminálka Miami, nedeľní Nezvestní a počas celého týždňa Noviny (CSI Miami – podiel 19,1%; Nezvestní 18,2%; Noviny – priemerný podiel 28,6%) . Divákov tiež lákajú výbery, výzvy, protiúdery a duely VyVolených, keď tieto relácie výrazne pomáhajú TV JOJ udržiavať si nadpriemerný trhový podiel v hlavnom vysielacom čase (Výber – podiel 18,7%; Výzva – podiel 20,5%; Protiúder – podiel 22,6%; Duel – podiel 21,7%).

Hlavná spravodajská relácia TV JOJ - Noviny si v zostrenej konkurencii stále drží svoju pozíciu a na území s pokrytím signálom TV JOJ si aj uplynulých sedem dní udržala status najsledovanejšej relácie medzi 19:30 a 20:00.

Medziročne stúpol, v porovnaní so devätnástym týždňom roka 2005, trhový podiel TV JOJ v kľúčových parametroch o 5,1 (celý deň) respektíve 3,4% (prime-time) percentuálneho bodu.

Pokrytie Slovenska signálom TV JOJ v súčasnosti predstavuje cca 85% obyvateľstva (TV Markíza 98%, Jednotka 99%).

Viac informácií o sledovanosti slovenských televízii nájdete aj na www.joj.sk v sekcii Sledovanosť.


Ľudovít Tóth, Riaditeľ pre PR & promotion, Hovorca TV JOJ


  Sdílet:      

¤   počet komentářů k tomuto článku: 0   ¤

Verze pro tisk




Další články z rubriky:
17.05.2006 • Televize Prima uvede jednu z nejúspěšnějších reality show na světě - Survivor (Trosečník)
16.05.2006 • Zápasy českého týmu na MS v hokeji potěšily až 21,2 % dospělých Čechů
16.05.2006 • STV uvažuje o zrušení magazínu Blesk
15.05.2006 • Vysílání předvolebních spotů na obrazovce ČT
13.05.2006 • Rekordy ve sledovanosti TV Nova
13.05.2006 • Aj obraz aj zvuk

  Komentáře:

ERROR

Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Přihlašte se: Přihlášení.

V případě, že ještě nejste u nás registrován, můžete se místo registrace přihlásit svým účtem přes:
Facebook, Twitter, Google. .

Pokud nejste doposud zaregistrovaný, vytvořte si registraci s vlastním uživatelským jménem (nickem): Registrace.



zpět nahoru


¤ Napište nám ¤ Reklama ¤ Mapa stránek ¤ Cookies nastavení ¤
Všechna práva vyhrazena! - VHR, Kvasice & COM, Banská Bystrica - All rights reserved! TOPlist