Zpravodajství TV info Škola TV program Firmy Bazar Diskuse

satCentrum


Česko-Slovenská
satelitní a TV doména
česká verze    slovenská verzia
 
 Pátek • 17.05.2024 - 10:40:41   satCentrum najdete také na:      
Nastav barvu

Vyhledávání


TV info



Rubriky
Z domova
Ze světa
Pakety a stanice
Změny parametrů
Neoficiální příjem
Softwarové novinky
Technika
Online chat
Program

Užitečné odkazy:





Naše ikonky pro Vaše stránky




 
TV info - Program | Články
 

Zmeny cudzích programových štruktúr sa JOJky takmer nedotkli

  Autor: PR Press TV JOJ , e-mail: info@joj.sk Přidané: 15.11.2005




Rekordy: nedeľný celodenný podiel 19,4%, 352 000 divákov Julie Lescaut, 200 000 sms v Dueli.


Týždenný 24 hodinový trhový podiel televízie JOJ minulý týždeň (7.11-13.11.) napriek zmenám programových štruktúr a novým projektom konkurenčných televízií v celotýždennom 24-hodinovom vyjadrení oslabil oproti rekordným hodnotám 44. týždňa (31.10.-6.11) iba o jeden ratingový bod, na 19,5%.

„Štart speváckej súťaže a zmena programovej štruktúry lídra trhu nás minulý týždeň mierne oslabila. Počítali sme však s väčším poklesom a hodnoty nad 19% v celotýždňovom vyjadrení nám robia veľkú radosť. Už dnes môžem povedať, že náš optimistický plán nárastu jesenného podielu o dva ratingové body sa nám podarí výrazne prekročiť,“ hodnotil výsledky TV JOJ z peoplemetrov programový riaditeľ televízie František Borovský.

24 hodinový týždenný trhový podiel TV JOJ v mesiaci august bol 14,3%. Tohtoročný októbrový celodenný podiel TV JOJ bol 19,8%.

Aj minulý týždeň sa JOJke „zadarilo“ zopár rekordov. Nedeľný celodenný trhový podiel bol historických 19,4%, piatej sérii seriálu o neohrozenej komisárke Julie Lescautovej sa podarilo prilákať v nedeľu k obrazovkám 352 tisíc divákov a napínavý Duel VyVolených privolal v sobotu Kikovi a Luisovi takmer 200 000 smsiek.


Ľudovít Tóth, Riaditeľ pre PR & promotion, Hovorca TV JOJ


Zdroj dát: PMT/TNS SK; Cieľová skupina:12+; časové pásmo označované ako „prime-time“ (19:00-22:00) bolo stanovené dohodou všetkých slovenských televízií; Rtg, Rating= sledovanosť; shr, share= trhový podiel; rtg (000), diváci = priemerný počet divákov počas vysielania relácie v tisícoch;





























  Sdílet:      

¤   počet komentářů k tomuto článku: 0   ¤

Verze pro tisk




Další články z rubriky:
16.11.2005 • Premiérová programová nabídka 17. listopadu v prime time ČT1 a ČT2
16.11.2005 • Ocenění dokumentů ČT a udělení Ceny ČT na Techfilmu
15.11.2005 • Zápas Norsko – Česko nejsledovanějším pořadem večera
15.11.2005 • Castingů na druhou řadu VyVolených se v Brně, Ostravě a v Praze zúčastnilo přes 5000 lidí
15.11.2005 • Psí kus s výraznou převahou zvítězil nad ostatním TV menu v nedělním prime time
12.11.2005 • Nova myslí na neslyšící [ 2 ]

  Komentáře:

ERROR

Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Přihlašte se: Přihlášení.

V případě, že ještě nejste u nás registrován, můžete se místo registrace přihlásit svým účtem přes:
Facebook, Twitter, Google. .

Pokud nejste doposud zaregistrovaný, vytvořte si registraci s vlastním uživatelským jménem (nickem): Registrace.



zpět nahoru


¤ Napište nám ¤ Reklama ¤ Mapa stránek ¤ Cookies nastavení ¤
Všechna práva vyhrazena! - VHR, Kvasice & COM, Banská Bystrica - All rights reserved! TOPlist