Zpravodajství TV info Škola TV program Firmy Bazar Diskuse

satCentrum


Česko-Slovenská
satelitní a TV doména
česká verze    slovenská verzia
 
 Středa • 15.05.2024 - 06:12:53   satCentrum najdete také na:      
Nastav barvu

Vyhledávání


TV info



Rubriky
Z domova
Ze světa
Pakety a stanice
Změny parametrů
Neoficiální příjem
Softwarové novinky
Technika
Online chat
Program

Užitečné odkazy:





Naše ikonky pro Vaše stránky




 
TV info - Program | Články
 

Najviac divákov si vo štvrtok pozrelo Televízne noviny a Búrlivé víno

  Autor: TV Markíza , e-mail: info@markiza.sk Přidané: 18.10.2013



Slovenskému televíznemu trhu vo štvrtok 17. októbra 2013 absolútne dominovala Markíza. V rebríčku najsledovanejších programov dňa obsadila päť najvyšších priečok. Podvečernému vysielaniu dominoval rodinný seriál Chlapi neplačú, výborné výsledky dosiahli aj romantický seriál Sila na Doma a akčný film Červená horúčava na Dajto.


Celkovo najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stali Televízne noviny (rating 12,0 % / share 42,0 % v 12-54). Kvalitné spravodajstvo trhového lídra si nenechalo ujsť 805-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Divácky najúspešnejším nespravodajským programom bol rodinný seriál Búrlivé víno (rating 11,6 % / share 31,6 % v 12-54), ktorý si vychutnalo 781-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Výraznou jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca reality šou Farma (rating 8,3 % / share 31,1 % v 12-54).

Vynikajúco sa darilo aj podvečernému rodinnému seriálu Chlapi neplačú (rating 8,2 % / share 37,0 % v 12-54), ktorý výrazne predstihol konkurenčnú súdnu šou.

Z ponuky menších staníc si najviac divákov vybralo romantický seriál Sila (rating 3,0 % / share 10,6 % v 12-54) televízie Doma. K obrazovkám ich zasadlo 287-tisíc v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+, s trhovým podielom až 17,4 %.

Zabodoval aj akčný film týždňa Červená horúčava (rating 2,1 % / share 6,1 % v 12-54) v prime-time televízie Dajto. V cieľovej skupine muži 30-54 išlo o druhý najsledovanejší film v tomto roku s ratingom 4,0 % a trhovým podielom 10,4 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v utorok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 39,7 %) aj v prime-time (share 43,6 %).


PR oddelenie skupiny Markíza, 18. 10. 2013


  Sdílet:      

¤   počet komentářů k tomuto článku: 0   ¤

Verze pro tisk




Další články z rubriky:
19.10.2013 • Pekelná výzva 21. 10. - můj táta se kouká na moje porno
19.10.2013 • Partička 21. 10. – Fajnšmekr Ondra si cucá své ponožky
18.10.2013 • Otázky Václava Moravce 20. 10. 2013 k tématům: rozsudek v kauze MUS, hospodaření nemocnic a předčasné volby 2013
18.10.2013 • Česko vaří s Pohlreichem živě - už dnes!
18.10.2013 • Tanec na lahvích a famózní šanson
18.10.2013 • Padesátý ročník festivalu ČT Zlatá Praha ovládl dokument o dirigentské legendě

  Komentáře:

ERROR

Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Přihlašte se: Přihlášení.

V případě, že ještě nejste u nás registrován, můžete se místo registrace přihlásit svým účtem přes:
Facebook, Twitter, Google. .

Pokud nejste doposud zaregistrovaný, vytvořte si registraci s vlastním uživatelským jménem (nickem): Registrace.



zpět nahoru


¤ Napište nám ¤ Reklama ¤ Mapa stránek ¤ Cookies nastavení ¤
Všechna práva vyhrazena! - VHR, Kvasice & COM, Banská Bystrica - All rights reserved! TOPlist