Zpravodajství TV info Škola TV program Firmy Bazar Diskuse

satCentrum


Česko-Slovenská
satelitní a TV doména
česká verze    slovenská verzia
 
 Pondělí • 13.05.2024 - 21:50:43   satCentrum najdete také na:      
Nastav barvu

Vyhledávání


TV info



Rubriky
Z domova
Ze světa
Pakety a stanice
Změny parametrů
Neoficiální příjem
Softwarové novinky
Technika
Online chat
Program

Užitečné odkazy:





Naše ikonky pro Vaše stránky




 
TV info - Program | Články
 

Top 6 najsledovanejších programov patrilo v pondelok Markíze

  Autor: TV Markíza , e-mail: info@markiza.sk Přidané: 09.10.2013



Večerné Búrlivé víno a podvečerní Chlapi neplačú boli najsledovanejšími pôvodnými seriálmi na trhu. Prvých šesť priečok v rebríčku najsledovanejších programov dňa ovládla v pondelok 7. októbra 2013 televízia Markíza.


Suverénne najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stal rodinný seriál Búrlivé víno (rating 12,5 % / share 33,0 % v 12-54). K obrazovkám pritiahol až 808-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je viac než dvojnásobný počet v porovnaní s konkurenčným denným seriálom.

Druhým divácky najúspešnejším nespravodajským programom pondelka bola reality šou Farma (rating 9,0 % / share 30,6 % v 12-54), ktorá nedala šancu novinkovému seriálu konkurencie.

Vynikajúco sa darilo aj podvečernému rodinnému seriálu Chlapi neplačú (rating 8,0 % / share 35,9 % v 12-54), ktorý si pozrelo viac divákov, než oba konkurenčné pôvodné seriály vysielané v prime-time. Pri obrazovkách ich bolo vyše pol milióna (12+).

Jednotkou na trhu v čase vysielania bola tiež kompletne celá večerná spravodajská hodina na Markíze - Televízne noviny (rating 12,3 % / share 41,1 % v 12-54), Športové noviny (rating 11,6 % / share 34,2 % v 12-54) a Počasie (rating 9,8 % / share 28,4 % v 12-54).

Televízne noviny si v pondelok pozrelo takmer 800-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V najbonitnejšom Bratislavskom kraji 12-54 zaznamenali najvyšší trhový podiel 55,2 % od začiatku roka.

V ponuke televízie Doma sa najlepšie darí romantickému seriálu Sila (rating 2,5 % / share 8,2 % v 12-54), stanica Dajto uspela s katastrofickým sci-fi thrillerom Jadro (rating 1,6 % / share 4,7 % v 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 40,3 %) aj v prime-time (share 41,6 %).


PR oddelenie skupiny Markíza, 8. 10. 2013


  Sdílet:      

¤   počet komentářů k tomuto článku: 0   ¤

Verze pro tisk




Další články z rubriky:
10.10.2013 • VOLBY 2013 – Předvolební debata Ústecký kraj
09.10.2013 • Búrlivé víno aj Farma úspešnejšie než denný seriál konkurencie
09.10.2013 • Máte slovo s Michaelou Jílkovou 10. 10. 2013 na téma: Biopotraviny - předražený nesmysl?
09.10.2013 • VOLBY 2013 – Předvolební debata Jihočeský kraj
09.10.2013 • Show Jana Krause – 11. 10. 2013
08.10.2013 • VOLBY 2013 – Předvolební debata Olomoucký kraj

  Komentáře:

ERROR

Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Přihlašte se: Přihlášení.

V případě, že ještě nejste u nás registrován, můžete se místo registrace přihlásit svým účtem přes:
Facebook, Twitter, Google. .

Pokud nejste doposud zaregistrovaný, vytvořte si registraci s vlastním uživatelským jménem (nickem): Registrace.



zpět nahoru


¤ Napište nám ¤ Reklama ¤ Mapa stránek ¤ Cookies nastavení ¤
Všechna práva vyhrazena! - VHR, Kvasice & COM, Banská Bystrica - All rights reserved! TOPlist