Zpravodajství TV info Škola TV program Firmy Bazar Diskuse

satCentrum


Česko-Slovenská
satelitní a TV doména
česká verze    slovenská verzia
 
 Sobota • 11.05.2024 - 18:05:23   satCentrum najdete také na:      
Nastav barvu

Vyhledávání


TV info



Rubriky
Z domova
Ze světa
Pakety a stanice
Změny parametrů
Neoficiální příjem
Softwarové novinky
Technika
Online chat
Program

Užitečné odkazy:





Naše ikonky pro Vaše stránky




 
TV info - Program | Články
 

TV Markíza má dlhodobo najobjektívnejšie spravodajstvo

  Autor: TV Markíza , e-mail: info@markiza.sk Přidané: 08.10.2013



Najobjektívnejšie spravodajstvo zo všetkých slovenských televízií mala aj v 3. štvrťroku 2013 televízia Markíza. Vyplýva to z prieskumu MML Omnibus, ktorý uskutočnila agentúra Median SK.


Až 27,9 % respondentov uviedlo na otázku „Ktorá televízia má podľa Vás najobjektívnejšie spravodajstvo?“ odpoveď TV Markíza. Na druhej priečke sa umiestnil verejnoprávny RTVS (STV) s 18,7 %, na tretej TV Joj (18,3 %) a spravodajskú TA3 spomenulo 16,6 % respondentov.

Inú televíziu uviedlo 5,7 % respondentov. Určiť mohli len jednu televíziu, pričom 12,8 % respondentov sa k otázke nevedelo vyjadriť. Spravodajstvo TV Markíza vychádza z prieskumu stabilne ako najobjektívnejšie už niekoľko rokov po sebe.

„Je to pre nás veľkým potešením a satisfakciou za odvedenú prácu. Dlhodobá najväčšia dôveryhodnosť našich správ je z novinárskeho pohľadu to najcennejšie, čo redakcia spravodajstva môže získať,“ povedal k výsledkom prieskumu Henrich Krejča, riaditeľ Centra spravodajstva a publicistiky TV Markíza.

Prieskumu verejnej mienky zameraného na spravodajstvo v slovenských televíziách sa zúčastnilo spolu 2 118 respondentov vo veku od 14 do 79 rokov, zber dát prebiehal od 24. júna do 15. septembra 2013.

Vlajkovou loďou spravodajstva TV Markíza sú Televízne noviny. Dlhodobo ide o najsledovanejší spravodajský formát na slovenskom trhu. V septembri 2013 ich v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ sledovalo v priemere 715-tisíc divákov (rating 15,3 % / share 42,7 %) a v strategickej cieľovej skupine 12-54 lákali k obrazovkám priemerne 356-tisíc divákov (rating 10,8 % / share 40,3 %).

Neoddeliteľnou súčasťou večernej „informačnej hodiny“ sú aj špecializované spravodajské formáty Športové noviny a Počasie. O najdôležitejších udalostiach z domova i zo sveta sú diváci informovaní každý pracovný deň už od rána prostredníctvom viacerých blokov Ranných Televíznych novín v relácii Teleráno, popoludňajší prísun informácií zabezpečujú Prvé Televízne noviny o 17:00.


PR oddelenie skupiny Markíza, 7. 10. 2013


  Sdílet:      

¤   počet komentářů k tomuto článku: 2   ¤

Verze pro tisk




Další články z rubriky:
09.10.2013 • Show Jana Krause – 11. 10. 2013
08.10.2013 • Skupina Nova ve 40. týdnu dosáhla průměrně 42 % primetime share, v sobotu si připsala tříletý rekord
08.10.2013 • Televize Prima dokončila natáčení první série pořadu „QI – na vše máme odpověď“
08.10.2013 • Vnímanie objektivity spravodajstva RTVS rastie
07.10.2013 • VOLBY 2013 – Předvolební debata Zlínský kraj
07.10.2013 • Ivana Pánková bude v Cestách domů zavražděná

  Komentáře:

ERROR

Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Přihlašte se: Přihlášení.

V případě, že ještě nejste u nás registrován, můžete se místo registrace přihlásit svým účtem přes:
Facebook, Twitter, Google. .

Pokud nejste doposud zaregistrovaný, vytvořte si registraci s vlastním uživatelským jménem (nickem): Registrace.


za obsah níže uvedených komentářů satCentrum nezodpovídá!
[ nejnovější komentáře jsou nahoře ]
1 / 1

  Jednostranne zamerana 

08.11.2013 21:29 • ® Pa3sko
Tato tv je uplne jednostranna, o skutocnu objektivitu nemaju vobec zaujem!!!!
 
 
  to nie je pravda! 

08.10.2013 08:37 • ® sherpo66
tato TV (M) si vymysla & skresluje, ako jej to vyhovuje...!
= proste zavadza! :bad:
 
 
Celkový počet komentářů: 2 / zobrazují se: 1 ... 2

|<«1»>|


zpět nahoru


¤ Napište nám ¤ Reklama ¤ Mapa stránek ¤ Cookies nastavení ¤
Všechna práva vyhrazena! - VHR, Kvasice & COM, Banská Bystrica - All rights reserved! TOPlist