Zpravodajství TV info Škola TV program Firmy Bazar Diskuse

satCentrum


Česko-Slovenská
satelitní a TV doména
česká verze    slovenská verzia
 
 Pátek • 10.05.2024 - 12:50:43   satCentrum najdete také na:      
Nastav barvu

Vyhledávání


TV info



Rubriky
Z domova
Ze světa
Pakety a stanice
Změny parametrů
Neoficiální příjem
Softwarové novinky
Technika
Online chat
Program

Užitečné odkazy:





Naše ikonky pro Vaše stránky




 
TV info - Program | Články
 

Búrlivé víno si v pondelok vychutnalo 830-tisíc divákov

  Autor: TV Markíza , e-mail: info@markiza.sk Přidané: 01.10.2013



Búrlivé víno si v pondelok vychutnalo 830-tisíc divákov. Išlo o štvrtú najvyššiu sledovanosť (12+) od januárového štartu seriálu. Konkurencii nedali šancu ani večerné spravodajské relácie TV Markíza, reality šou Farma či seriál Chlapi neplačú.


Búrlivé víno má za sebou ďalší mimoriadne úspešný deň. Pôvodný rodinný seriál televízie Markíza sa v pondelok 30. septembra 2013 stal najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahla vinárska sága rating 13,1 % a trhový podiel 34,2 %. K obrazovkám pritiahla 830-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je štvrtý najvyšší počet od štartu seriálu 1. januára 2013.

Ďalšie priečky v rebríčku najsledovanejších programov dňa obsadili spravodajské relácie Televízne noviny (rating 12,3 % / share 41,0 % v 12-54), Športové noviny (rating 11,5 % / share 33,6 % v 12-54) a Počasie (rating 9,9 % / share 27,7 % v 12-54). Hlavnú spravodajskú reláciu TV Markíza si nenechalo ujsť 802-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Výraznou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj večerná reality šou Farma (rating 8,1 % / share 28,1 % v 12-54).

Podvečernému vysielaniu dominoval pôvodný rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 7,1 % / share 32,4 % v 12-54).

Z ponuky menších staníc sa v pondelok najlepšie darilo romantickému seriálu Sila (rating 3,2 % / share 10,6 % v 12-54) televízie Doma. V jej popoludňajšom vysielaní s výrazným úspechom vyvrcholila telenovela Teresa (rating 1,6 % / share 11,9 % v 12-54), na ktorú nadviazala úplná novinka Vojna Monteovcov (rating 1,2 % / share 7,7 % v 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 41,2 %) aj v prime-time (share 41,7 %).


PR oddelenie skupiny Markíza, 1. 10. 2013


  Sdílet:      

¤   počet komentářů k tomuto článku: 0   ¤

Verze pro tisk




Další články z rubriky:
02.10.2013 • VOLBY 2013 – Předvolební debata Královéhradecký kraj
02.10.2013 • Nový spravodajský formát RTVS pre nepočujúcich
01.10.2013 • Máte slovo s Michaelou Jílkovou 3.10.2013: na téma: Domácí porody - jste pro, nebo proti?
01.10.2013 • VOLBY 2013 – Předvolební debata Kraj Vysočina
01.10.2013 • RTVS počas nedele s rekordnou sledovanosťou
30.09.2013 • Svetový deň hudby na Rádiu Devín už v utorok 1. októbra

  Komentáře:

ERROR

Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Přihlašte se: Přihlášení.

V případě, že ještě nejste u nás registrován, můžete se místo registrace přihlásit svým účtem přes:
Facebook, Twitter, Google. .

Pokud nejste doposud zaregistrovaný, vytvořte si registraci s vlastním uživatelským jménem (nickem): Registrace.



zpět nahoru


¤ Napište nám ¤ Reklama ¤ Mapa stránek ¤ Cookies nastavení ¤
Všechna práva vyhrazena! - VHR, Kvasice & COM, Banská Bystrica - All rights reserved! TOPlist