Zpravodajství TV info Škola TV program Firmy Bazar Diskuse

satCentrum


Česko-Slovenská
satelitní a TV doména
česká verze    slovenská verzia
 
 Pondělí • 20.05.2024 - 21:32:09   satCentrum najdete také na:      
Nastav barvu

Vyhledávání


TV info



Rubriky
Z domova
Ze světa
Pakety a stanice
Změny parametrů
Neoficiální příjem
Softwarové novinky
Technika
Online chat
Program

Užitečné odkazy:





Naše ikonky pro Vaše stránky




 
TV info - Program | Články
 

Búrlivé víno a Televízne noviny si pozrelo vyše 800-tisíc divákov

  Autor: TV Markíza , e-mail: info@markiza.sk Přidané: 25.09.2013




Výraznými jednotkami na trhu boli v čase vysielania aj rodinný seriál Chlapi neplačú a reality šou Farma. Skupine Markíza patrilo v prime-time viac než 40 % trhu.



Televízia Markíza v pondelok 23. septembra 2013 ovládla najvyššie priečky v rebríčku najsledovanejších programov dňa. Divákom ponúkla najúspešnejšiu pôvodnú tvorbu aj spravodajské relácie.

Celkovo najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stal rodinný seriál Búrlivé víno. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 12,6 % a trhový podiel 34,0 %. K obrazovkám pritiahol 812-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je najvyšší počet od 11. júna 2013.

Ďalšie priečky v rebríčku najsledovanejších programov dňa obsadili spravodajské relácie Televízne noviny (rating 12,1 % / share 41,6 % v 12-54), Športové noviny (rating 11,4 % / share 34,4 % v 12-54) a Počasie (rating 9,0 % / share 26,8 % v 12-54). Hlavnú spravodajskú reláciu trhového lídra si nenechalo ujsť 802-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Zabodoval tiež podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 7,8 % / share 32,8 % v 12-54). Pozrelo si ho 482-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je štvrtý najlepší výsledok od jeho štartu 26. augusta 2013. Konkurenčná súdna šou výrazne zaostala.

Suverénnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj večerná reality šou Farma s ratingom 8,1 % a trhovým podielom 29,5 % v cieľovej skupine 12-54.

Na obrazovkách televízie Doma sa výborne darilo romantickým seriálom Sila (share 9,9 % v 12-54; 17,8 % v 12+) a Perla Orientu (share 9,2 % v 12-54; 19,3 % v 12+).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 39,8 %) aj v prime-time (share 40,7 %).


PR oddelenie skupiny Markíza


  Sdílet:      

¤   počet komentářů k tomuto článku: 0   ¤

Verze pro tisk




Další články z rubriky:
26.09.2013 • VOLBY 2013 – Předvolební debata Liberecký kraj
25.09.2013 • Procedurální a technické podmínky pro pořady kandidujících subjektů
25.09.2013 • Audioport prinesie exkluzívne spoločné vysielanie Rádia_FM a Radia Wave
25.09.2013 • VOLBY 2013 – Předvolební debata Karlovarský kraj
25.09.2013 • České století uvidí diváci na obrazovkách ČT1 od neděle 27. října
24.09.2013 • Nejvíc sexy zabiják Dexter se vrací

  Komentáře:

ERROR

Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Přihlašte se: Přihlášení.

V případě, že ještě nejste u nás registrován, můžete se místo registrace přihlásit svým účtem přes:
Facebook, Twitter, Google. .

Pokud nejste doposud zaregistrovaný, vytvořte si registraci s vlastním uživatelským jménem (nickem): Registrace.



zpět nahoru


¤ Napište nám ¤ Reklama ¤ Mapa stránek ¤ Cookies nastavení ¤
Všechna práva vyhrazena! - VHR, Kvasice & COM, Banská Bystrica - All rights reserved! TOPlist