Zpravodajství TV info Škola TV program Firmy Bazar Diskuse

satCentrum


Česko-Slovenská
satelitní a TV doména
česká verze    slovenská verzia
 
 Čtvrtek • 09.05.2024 - 00:25:49   satCentrum najdete také na:      
Nastav barvu

Vyhledávání


TV info



Rubriky
Z domova
Ze světa
Pakety a stanice
Změny parametrů
Neoficiální příjem
Softwarové novinky
Technika
Online chat
Program

Užitečné odkazy:





Naše ikonky pro Vaše stránky




 
TV info - Program | Články
 

Televízia Dajto prekonala vďaka piatkovému futbalu všetky rekordy

  Autor: TV Markíza , e-mail: info@markiza.sk Přidané: 09.09.2013




Druhý polčas kvalifikačného futbalového zápasu Bosna a Hercegovina – Slovensko sa stal historicky najúspešnejším programom od štartu „telky pre chlapa“.


Televízia Dajto v piatok 6. septembra 2013 prekonala všetky svoje doterajšie rekordy. O historický úspech "telky pre chlapa" sa postaral priamy prenos zápasu Bosna a Herecegovina - Slovensko z futbalovej kvalifikácie o postup na Majstrovstvá sveta 2014 v Brazílii. Premiéra nového reprezentačného trénera Jána Kozáka dopadla na výbornú, jeho zverenci zvíťazili nad najťažším súperom G-skupiny gólom Viktora Pečovského 1:0.

Druhý polčas duelu Bosna a Hercegovina - Slovensko dosiahol v strategickej cieľovej skupine 12-54 historicky najvyšší rating 6,2 % a v rámci prime-time aj trhový podiel 18,1 %. V čase vysielania bol dvojkou na trhu. Napínavé vyvrcholenie zápasu sledovalo až 332-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je absolútne najvyšší počet od štartu stanice 20. augusta 2012.

Priemerný rating celého zápasu v cieľovej skupine 12-54 dosiahol hodnotu 5,6 % a trhový podiel 16,9 %. V priemere prilákal k obrazovkám 300-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Najväčšmi zarezonoval v cieľovej skupine mladých mužov 15-24 s priemerným podielom až 30,2 %.

Televízia Dajto v piatok zaznamenala v cieľovej skupine 12-54 historicky najvyšší trhový podiel celodenne (6,4 %) aj v prime-time (11,0 %).

Ďalší rekord prekonal v piatok aj podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú na obrazovkách televízie Markíza. V cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 6,0 % a doposiaľ najvyšší trhový podiel 38,8 %. Celkovo najsledovanejšími programami dňa boli Búrlivé víno (rating 10,2 % / share 29,8 % v 12-54) a Televízne noviny (rating 8,8 % / share 41,3 % v 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) zaznamenala v piatok v cieľovej skupine 12-54 najvyšší tohtoročný trhový podiel celodenne (42,6 %) aj v prime-time (45,6 %).


PR oddelenie skupiny Markíza, 9. 9. 2013


  Sdílet:      

¤   počet komentářů k tomuto článku: 0   ¤

Verze pro tisk




Další články z rubriky:
10.09.2013 • Máte slovo s Michaelou Jílkovou 12. 9. 2013 na téma: Horor na D1 a silnicích
10.09.2013 • Show Jana Krause – 13. 9. 2013
09.09.2013 • Nová hvězda Ulice: Vilma Cibulková chce zpátky svou dceru!
09.09.2013 • Vítězný film ze 70. ročníku MFF v Benátkách opět přinese na Slovensko a do ČR mediální společnost Film Europe
08.09.2013 • Partička 9. 9. 2013
07.09.2013 • VIP Pekelná výzva!

  Komentáře:

ERROR

Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Přihlašte se: Přihlášení.

V případě, že ještě nejste u nás registrován, můžete se místo registrace přihlásit svým účtem přes:
Facebook, Twitter, Google. .

Pokud nejste doposud zaregistrovaný, vytvořte si registraci s vlastním uživatelským jménem (nickem): Registrace.



zpět nahoru


¤ Napište nám ¤ Reklama ¤ Mapa stránek ¤ Cookies nastavení ¤
Všechna práva vyhrazena! - VHR, Kvasice & COM, Banská Bystrica - All rights reserved! TOPlist