Zpravodajství TV info Škola TV program Firmy Bazar Diskuse

satCentrum


Česko-Slovenská
satelitní a TV doména
česká verze    slovenská verzia
 
 Pondělí • 13.05.2024 - 11:13:47   satCentrum najdete také na:      
Nastav barvu

Vyhledávání


TV info



Rubriky
Z domova
Ze světa
Pakety a stanice
Změny parametrů
Neoficiální příjem
Softwarové novinky
Technika
Online chat
Program

Užitečné odkazy:





Naše ikonky pro Vaše stránky




 
TV info - Program | Články
 

Modré z neba si v stredu pozrelo 900-tisíc divákov!

  Autor: TV Markíza , e-mail: info@markiza.sk Přidané: 04.04.2013


Obľúbená rodinná šou Modré z neba si v stredu 3. apríla 2013 vydobyla pozíciu najsledovanejšieho programu dňa v oboch hlavných cieľových skupinách. Najúspešnejším spravodajstvom na trhu boli tradične Televízne noviny. Skupina Markíza dosiahla v prime-time trhový podiel 38,5 %.


Obľúbená rodinná šou Modré z neba si v stredu 3. apríla 2013 vydobyla pozíciu najsledovanejšieho programu dňa v oboch hlavných cieľových skupinách.

Plnenie snov s moderátorom Vilom Rozborilom dosiahlo na obrazovkách televízie Markíza v strategickej cieľovej skupine 12-54 rating 13,1 % a trhový podiel 36,0 %.

Modré z neba si pozrelo až 900-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je najlepší výsledok relácie od 24. decembra 2012. Konkurenčný premiérový seriál výrazne zaostal.

Najsledovanejším spravodajstvom na trhu boli v stredu tradične Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali rating 12,7 % a trhový podiel 37,6 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť 834-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Televízne noviny zabodovali v inzertne atraktívnej cieľovej skupine vysokoškolsky vzdelaných divákov 12-54 (share 51,0 %) či medzi divákmi v Žilinskom kraji 12-54 (share 47,3 %).

Na kulinárske umenie herca Filipa Tůmu v podvečernej šou Bez servítky boli zvedavé najmä mladé ženy 12-24 (share 30,4 %) a diváci v Žilinskom kraji 12-54 (share 33,3 %).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v stredu v cieľovej skupine 12-54 trhovým lídrom celodenne (share 34,9 %) aj v prime-time (share 38,5 %) s výrazným odstupom od konkurencie.


Marek MachatsPR oddelenie TV Markíza


  Sdílet:      

¤   počet komentářů k tomuto článku: 0   ¤

Verze pro tisk




Další články z rubriky:
04.04.2013 • Česká televize připravuje nové seriály, televizní a koprodukční filmy
04.04.2013 • Reportéři na vaší straně – kauzy, o kterých chcete vědět víc
04.04.2013 • Portály skupiny Nova zaznamenaly rekordní březen
04.04.2013 • RTVS dostala nový jarný vizuál
04.04.2013 • Rádio Devín uvedie priamy prenos predstavenia Metropolitnej opery v New Yorku
03.04.2013 • Skupina Nova pokračuje v růstové tendenci od loňského podzimu, březnové výsledky letošní nejlepší

  Komentáře:

ERROR

Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Přihlašte se: Přihlášení.

V případě, že ještě nejste u nás registrován, můžete se místo registrace přihlásit svým účtem přes:
Facebook, Twitter, Google. .

Pokud nejste doposud zaregistrovaný, vytvořte si registraci s vlastním uživatelským jménem (nickem): Registrace.



zpět nahoru


¤ Napište nám ¤ Reklama ¤ Mapa stránek ¤ Cookies nastavení ¤
Všechna práva vyhrazena! - VHR, Kvasice & COM, Banská Bystrica - All rights reserved! TOPlist