Seriálová novinka letošního podzimního schématu televize Nova, původní seriál Gympl s (r)učením omezeným, včera poslední epizodou zakončil svou první sérii s bezmála 40 % podílem na sledovanosti v CS 15-54. Nejvíce diváků zaujala jeho úvodní a poslední epizoda, průměrně jej sledovalo téměř 32 % diváků ve věku 15-54 let u obrazovek a 1 105 tisíc diváků 4+. Gympl je tak suverénně nejúspěšnější podzimní novinkou napříč všemi televizními stanicemi.
Praha, 20. prosince 2012 – V průběhu první série Gympl vidělo celkem 6 749 tisíc diváků 4+ (reach za minimálně 3 minuty kontinuálního sledování). Z hlediska cílových skupin Gympl nejvíce zaujal mladé diváky, průměrně jej sledovalo 40,79 % diváků 4-14 let a 40,64 % diváků ve věku 15-24 let.
Nejvíce diváků zaujala úvodní epizoda seriálu, pilotní film, který dosáhl 40,57 % podílu na sledovanosti v CS 15-54, celkově jej sledovalo 1 598 tisíc diváků 4+. Druhého nejlepšího výsledku dosáhla včerejší závěrečná epizoda, která dosáhla 39,54 % podílu na sledovanosti v CS 15-54 a celkově ji sledovalo 1 426 tisíc diváků 4+.
Na další pokračování příběhů svých oblíbených hrdinů se mohou diváci TV Nova těšit v jarní sezóně 2013. Zdroj: ATO – Mediaresearch
Marie Fianová, Oddělení PR a komunikace Příloha: Koláč podílu na sledovanosti seriálu Gympl s (r)učením omezeným v CS 15-54 od 2. září 2012 do 19. prosince 2012