Zpravodajství TV info Škola TV program Firmy Bazar Diskuse

satCentrum


Česko-Slovenská
satelitní a TV doména
česká verze    slovenská verzia
 
 Sobota • 18.05.2024 - 17:59:22   satCentrum najdete také na:      
Nastav barvu

Vyhledávání


TV info



Rubriky
Z domova
Ze světa
Pakety a stanice
Změny parametrů
Neoficiální příjem
Softwarové novinky
Technika
Online chat
Program

Užitečné odkazy:





Naše ikonky pro Vaše stránky




 
SAT info - Pakety a stanice | Články
 

Disney Junior v nabídce O2

  Autor: PR Press Channels , e-mail: info@channels.cz Přidané: 02.11.2011


Marketingová a distribuční společnost Channels dnes oznámila rozšíření distribuce televizního kanálu Disney Junior v České republice. Od 1. listopadu mohou již i diváci O2TV sledovat magické a srdečné příběhy plné hudby a Disney postaviček. Televizní kanál Disney Junior je určen dětem ve věku 2 – 7 let a jejich rodičům, klade důraz na učení a rozvoj dětí a staví na citovém spojení, které mají generace diváků k tradičním disneyovským příběhům a postavičkám.


Disney Junior je domovem oblíbených pořadů, jakými jsou například Mickeyho klubík, Středo-džungle, Mistr Manny a Superagent Oso, ale také zbrusu nových pořadů, jako třeba Jake a piráti ze Země Nezemě.

Více o programu Disney Junior najdete na www.disney.cz/disney-channel, nebo www.channels.cz.


O Disney Junior:

Nově pojmenovaný Disney Junior, který se zaměřuje na učení a rozvoj dětí, staví na citovém spojení, které mají generace diváků k tradičním disneyovský příběhům a postavičkám, jak těm tradičním, tak i současným. Disney Junior zve matky a otce, aby se přidali ke svým dětem a sdíleli s nimi prožitek ze sledování magických a srdečných Disney příběhů plných hudby a Disney postaviček, přičemž budou děti ve věku 2 – 7 let vstřebávat specifická výuková a výchovná témata. Animované a akčnější seriály se mísí s tradičními disneyovskými příběhy a postavičky, které děti hluboce milují, je obohacují o nejrůznější vědomosti, včetně rané matematiky, jazykových dovedností, zdravého životního stylu a stravování a společenských dovedností. Díky kombinaci animovaných a akčnějších programů nabádá Disney Junior k učení hrou, od rané matematiky a jazykových dovedností, až po zdravý životní styl s důrazem na sociální a emocionální rozvoj. Oslavuje dětství tím, že děti podporuje ve smíchu, zpěvu, tanci a především – v užívání si legrace. Od nejranější fáze tvorby pořadů zaměstnává Disney experty na výuku a vývoj dítěte, kteří připomínkují každý návrh a scénář ještě dřív, než se začne uskutečňovat. Vize Disney Junior byla vytvořena ve spolupráci s rodiči a zajišťuje tak, že veškerý obsah je jimi schválený.


O Walt Disney Company v Evropě, na Blízkém východě a v Africe:

Walt Disney Company je vedoucí společností na poli rodinné zábavy a mediálního podnikání v pěti hlavních oblastech: mediální sítě, parky a resorty, studiová zábava, spotřební zboží, interaktivní mediální skupina. Walt Disney Company působí na evropském, blízkovýchodním a africkém (EMEA) trhu již přes 70 let, ve 23 zemích a s více jak 5 500 zaměstnanci. Pařížský Disneyland byl otevřen v roce 1992 a v současné době je nejoblíbenější turistickou destinací v Evropě. Jakožto jeden z hlavních filmových distributorů v regionu dosáhla společnost Walt Disney Company výrazných úspěchů s filmem Příběh hraček 3 a Alenka v říši divů. Oba tyto filmy dosáhly rekordů návštěvnosti v celém regionu a do celosvětových výdělků těchto filmů přispěl každý z nich částkou 1 miliardy dolarů. Disney bylo prvním studiem v historii, které dosáhlo tohoto milníku v jednom roce. Walt Disney Company je jedním z předních distributorů televizních obsahů v Evropě, dodává pořady jak vlastní, tak i cizí výroby, například Ztraceni a Zoufalé manželky, které se umisťují mezi 10 nejsledovanějšími americkými seriály ve Francii, Německu, Itálii a Velké Británii. Existuje 58 kanálů pod značkou Disney Channel (Disney Channel, Disney XD, Playhouse Disney, Disney Cinemagic a Toon Disney) ve 23 jazykových mutacích pokrývajících 118 zemí a dosahujících více než 76 milionů domácností napříč regionem EMEA. Široké spektrum lokálně navržených produktů je prodáváno u specializovaných i masových prodejců a ve více než 100 Disney obchodech ve Velké Británii, Španělsku, Itálii, Francii a Portugalsku. Nový design obchodů, který byl v poslední době představen v sedmi městech napříč Evropou, nabízí průkopnický magický nákupní zážitek, který si může užít pohromadě celá rodina.


Channels

Marketingová a distribuční společnost CHANNELS je dynamická a rozrůstající se firma působící na českém a slovenském trhu od roku 2003. Specializací společnosti je oblast vysílání, distribuce a marketingu tematických televizních stanic. S ohledem na stabilitu, tradici a dlouholeté zkušenosti vlastníků televizních společností přinášíme nejen kvalitní obsah vysílání, ale jsme schopni zajistit i služby s ním související v oblastech marketingu a reklamy.


Lada Dobrkovská, Channels s.r.o., 2. 11. 2011


  Sdílet:      

¤   počet komentářů k tomuto článku: 0   ¤

Verze pro tisk




Další články z rubriky:
31.10.2011 • TV Prima se 1. 1. 2012 změní na Prima family
27.10.2011 • The Pub Channel volně z družice Astra 2B
26.10.2011 • Rakouské stanice ORF SPORT+ a ORF 3 dnes zahajují vysílání na Astře 1KR
25.10.2011 • Film Europe odstartuje 17. 11. 2011, satCentrum plánuje na 10. 11. chat on line s ředitelem PhDr. Hroncem [ 4 ]
22.10.2011 • Tele 5 HD v nabídce platformy HD+
17.10.2011 • Film Europe zahajuje technické vysílání a testování tras prvního filmového evropského kanálu Film Europe Channel

  Komentáře:

ERROR

Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Přihlašte se: Přihlášení.

V případě, že ještě nejste u nás registrován, můžete se místo registrace přihlásit svým účtem přes:
Facebook, Twitter, Google. .

Pokud nejste doposud zaregistrovaný, vytvořte si registraci s vlastním uživatelským jménem (nickem): Registrace.



zpět nahoru


¤ Napište nám ¤ Reklama ¤ Mapa stránek ¤ Cookies nastavení ¤
Všechna práva vyhrazena! - VHR, Kvasice & COM, Banská Bystrica - All rights reserved! TOPlist