Marketingová a distribuční společnost Channels dnes oznámila rozšíření distribuce televizního kanálu Disney Junior v České republice. Od 1. listopadu mohou již i diváci O2TV sledovat magické a srdečné příběhy plné hudby a Disney postaviček. Televizní kanál Disney Junior je určen dětem ve věku 2 – 7 let a jejich rodičům, klade důraz na učení a rozvoj dětí a staví na citovém spojení, které mají generace diváků k tradičním disneyovským příběhům a postavičkám.
Disney Junior je domovem oblíbených pořadů, jakými jsou například Mickeyho klubík, Středo-džungle, Mistr Manny a Superagent Oso, ale také zbrusu nových pořadů, jako třeba Jake a piráti ze Země Nezemě.
Více o programu Disney Junior najdete na www.disney.cz/disney-channel, nebo www.channels.cz.
O Disney Junior:Nově pojmenovaný Disney Junior, který se zaměřuje na učení a rozvoj dětí, staví na citovém spojení, které mají generace diváků k tradičním disneyovský příběhům a postavičkám, jak těm tradičním, tak i současným. Disney Junior zve matky a otce, aby se přidali ke svým dětem a sdíleli s nimi prožitek ze sledování magických a srdečných Disney příběhů plných hudby a Disney postaviček, přičemž budou děti ve věku 2 – 7 let vstřebávat specifická výuková a výchovná témata. Animované a akčnější seriály se mísí s tradičními disneyovskými příběhy a postavičky, které děti hluboce milují, je obohacují o nejrůznější vědomosti, včetně rané matematiky, jazykových dovedností, zdravého životního stylu a stravování a společenských dovedností. Díky kombinaci animovaných a akčnějších programů nabádá Disney Junior k učení hrou, od rané matematiky a jazykových dovedností, až po zdravý životní styl s důrazem na sociální a emocionální rozvoj. Oslavuje dětství tím, že děti podporuje ve smíchu, zpěvu, tanci a především – v užívání si legrace. Od nejranější fáze tvorby pořadů zaměstnává Disney experty na výuku a vývoj dítěte, kteří připomínkují každý návrh a scénář ještě dřív, než se začne uskutečňovat. Vize Disney Junior byla vytvořena ve spolupráci s rodiči a zajišťuje tak, že veškerý obsah je jimi schválený.
O Walt Disney Company v Evropě, na Blízkém východě a v Africe:Walt Disney Company je vedoucí společností na poli rodinné zábavy a mediálního podnikání v pěti hlavních oblastech: mediální sítě, parky a resorty, studiová zábava, spotřební zboží, interaktivní mediální skupina. Walt Disney Company působí na evropském, blízkovýchodním a africkém (EMEA) trhu již přes 70 let, ve 23 zemích a s více jak 5 500 zaměstnanci. Pařížský Disneyland byl otevřen v roce 1992 a v současné době je nejoblíbenější turistickou destinací v Evropě. Jakožto jeden z hlavních filmových distributorů v regionu dosáhla společnost Walt Disney Company výrazných úspěchů s filmem Příběh hraček 3 a Alenka v říši divů. Oba tyto filmy dosáhly rekordů návštěvnosti v celém regionu a do celosvětových výdělků těchto filmů přispěl každý z nich částkou 1 miliardy dolarů. Disney bylo prvním studiem v historii, které dosáhlo tohoto milníku v jednom roce. Walt Disney Company je jedním z předních distributorů televizních obsahů v Evropě, dodává pořady jak vlastní, tak i cizí výroby, například Ztraceni a Zoufalé manželky, které se umisťují mezi 10 nejsledovanějšími americkými seriály ve Francii, Německu, Itálii a Velké Británii. Existuje 58 kanálů pod značkou Disney Channel (Disney Channel, Disney XD, Playhouse Disney, Disney Cinemagic a Toon Disney) ve 23 jazykových mutacích pokrývajících 118 zemí a dosahujících více než 76 milionů domácností napříč regionem EMEA. Široké spektrum lokálně navržených produktů je prodáváno u specializovaných i masových prodejců a ve více než 100 Disney obchodech ve Velké Británii, Španělsku, Itálii, Francii a Portugalsku. Nový design obchodů, který byl v poslední době představen v sedmi městech napříč Evropou, nabízí průkopnický magický nákupní zážitek, který si může užít pohromadě celá rodina.
ChannelsMarketingová a distribuční společnost CHANNELS je dynamická a rozrůstající se firma působící na českém a slovenském trhu od roku 2003. Specializací společnosti je oblast vysílání, distribuce a marketingu tematických televizních stanic. S ohledem na stabilitu, tradici a dlouholeté zkušenosti vlastníků televizních společností přinášíme nejen kvalitní obsah vysílání, ale jsme schopni zajistit i služby s ním související v oblastech marketingu a reklamy.
Lada Dobrkovská, Channels s.r.o., 2. 11. 2011