Čtyřicet osm procent dospělých posluchačů ve Velké Británii každý týden poslouchá internetové zvukové (audio) nebo rozhlasové (online) vysílání, což je asi 25 miliónů posluchačů týdně. Vyplývá to z výsledků prvního výzkumu audiometrického trhu, který měří chování posluchačů. Šetření u tří tisíc dospělých britských občanů (ve věku 15 let a více) zjistilo, že týdně internetové zvukové nebo rozhlasové vysílání přijímají více muži (51 %) než ženy (45 %), a nejvíce mladí lidé (75 % ve věku od 15 do 24 let a 59 % ve věku od 25 do 34 let). „Tyto nové údaje pomáhají vyzdvihnout, jak se v digitálním prostředí stalo vysílání zvuku hlavním proudem - a jak živé odvětví to je,“ řekl redakční vedoucí společnosti IAB, pan Stuart Aitken, předseda audio výboru IAB.
S využitím zdroje: advanced-television.com, 12. 6. 2013, volně upraveno a zkráceno
|